مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس که در بازی با مس رفسنجان توانسته بود با گرفتن پنالتی زمینه‌ساز پیروزی تیمش شود در بازی مقابل ملوان هم با پاس گل به سعید صادقی زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد تا نشان دهد به روزهای خوب خود نزدیک شده است.

مهدي عبدي

عبدی گفت‌وگویی با همشهری آنلاین انجام داده است که ملاحظه می‌فرمایید:

  • از بازی مقابل ملوان شروع کنیم که توانستید با سه گل پیروز شوید در این ارتباط برایمان بگو.

بازی خیلی خوبی بود. ما با حمایت هواداران و تلاشی که کادرفنی و بازیکنان انجام دادند، توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم. البته واقعا باید اعتراف کنم تیم ملوان هم به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکرد و سعی نکرد با بازی کاملا دفاعی بتواند با حداقل امتیاز تهران را ترک کند. برعکس، آنها فوتبال خوبی را ارائه کردند. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد و در لیگ برتر بماند.

  • جدا از بازی قبل مقابل مس رفسنجان که توانستی پنالتی بگیری، در این بازی هم پاس گل دادی؛ به نظر به روزهای خوبت نزدیک شده‌ای، در این باره چه نظری داری؟

«خدا را شکر شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم این روند را ادامه بدهم. همیشه دوست داشتم برای تیم مفید باشم، اما در برخی مواقع نظر کادرفنی این است که بازیکن دیگری بازی کند و من نیمکت‌نشین باشم، اما هر موقع بازی کردم تمام تلاشم را انجام دادم که بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت تیم موفق باشد. مهم این است که تیم پرسپولیس در راستای قهرمانی پیش برود.

  • با توجه به اینکه سپاهان مقابل تراکتور شکست خورد، پرسپولیس به یک امتیازی سپاهان در صدر جدول رسیده است و رقابت جالبی در ۵ هفته پایانی را بین سپاهان، پرسپولیس و استقلال شاهد خواهیم بود. به نظرت در نهایت کدام تیم قهرمان شود؟


این رقابت فشرده و حساس در بین تیم‌های صدر جدول نشان از جذابیت لیگ و رقابت نزدیک تیم‌ها دارد، اما در این بین مطمئن باشید، پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم. الان تمام هدف فقط همین است تا ان‌شاءالله با کسب عنوان  قهرمانی آن را تقدیم هواداران کنیم. مطمئن باشید ما در این ۵ هفته برای کسب قهرمانی به هیچ تیمی رحم نخواهیم کرد.

  • به نظر از شکست سپاهان مقابل تراکتور خیلی خوشحال شدید، اینطور نیست؟

طعبیی است. در فوتبال این قبیل اتفاقات بسیاز زیاد است. اگر خاطرتان باشد تا همین چند هفته پیش این تیم ما بود که با اختلاف امتیازی خوب در صدر جدول قرار داشت، اما متاسفانه امتیازاتی را از دست دادیم تا سپاهان صدرنشین شود. جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است، اما خوشبختانه چند هفته‌ای می‌شود که پرسپولیس دوباره به روزهای خوب خودش رسیده است و ان‌شاءالله این روند در این ۵ هفته هم ادامه خواهد داشت.

  • پس از بازی پیش رو مقابل مس کرمان، باید در بازی حساس فصل به مصاف استقلال بروید و دربی را برگزار کنید؛ مسابقه‌ای که با توجه به شرایط جدول حساسیت دو چندان خواهد داشت. نظرت در مورد این بازی چیست؟

ما در وهله اول تلاش می‌کنیم مس را شکست دهیم و بعد از آن به دربی فکر خواهیم کرد. اما به هرحال دربی حساسیت خاص خودش را دارد و ما هم برای قهرمانی می‌جنگیم. برای همین تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در این دیدار مهم هم پیروز شویم.

  • از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

مطمئنا من هدف‌های زیادی در سر داشته‌ام، اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که به برخی از اهدافم نرسیدم، اما نا امید نیستم و تلاشم را دو چندان می‌کنم که در ادامه راه موفق ظاهر شوم.

  • وضعیت پرسپولیس در جام حذفی چگونه است و آیا تیم این رقابت‌ها را هم جدی می‌گیرد؟

بله صد درصد. کادرفنی روی این رقابت‌ها تاکید دارد و تیم تلاش دارد تا انشاءالله در جام حذفی هم قهرمان شود.

گفت‌وگو: محمد زارعی

کد خبر 752804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha